Správa elektronickej (dátovej) schránky
Štát automaticky aktivoval elektronickú schránku právnickým osobám zapísaným v obchodnom registri od 01.07.2017.
Z našich skúsenosti elektronické doručovanie využívajú najmä súdy, zdravotné poisťovne či súdny exekútori využívajú elektronickú schránku na doručovanie úradných písomnosti.
Využite našu službu Správa elektronickej (dátovej) schránky a získajte tieto výhody :
– nemusíte si vybavovať nový občiansky preukaz s elektronickým čipom,
– nemusíte žiadať o BOK kód a čítačku
– nemusíte inštalovať potrebný software na PC alebo notebook
– nemusíte aktivovať elektronickú schránku
– nemusíte sa prihlasovať cez občiansky preukaz do elektronickej schránky
Správa elektronickej (dátovej) schránky
Naša spoločnosť zabezpečí prijímanie správ do Vašej elektronickej schránky a ich následne preposielanie.
Cena poskytnutej služby pozostáva z dvoch položiek:
A K T U Á L N A A K C I A
a) aktivačný poplatok 20,- EUR
b) mesačný poplatok 8,- EUR/96,- EUR 6,- EUR/ 72,- EUR 1-ročné fakturačné obdobie
Mesačný poplatok sa hradí za 12 mesiacov dopredu.
Objednajte si správu elektronickej schránky teraz za 72 EUR ročne a ušetríte 44 EUR.
POZOR!
AKCIA PLATÍ LEN DO 30.04.2018
Službu objednáte na emaily info@americkysen.sk alebo na mobil 0948 121 600